Trettondagen.

Idag är det trettondagen och det är fortfarande kallt.
Igår satt man bara framför tv:n, drack kaffe och åt
en smörgås.

Fick ett sms av Madeleine och hon undrade om hon skulle
ordna min blogg till det bättre.
Jag blev lite fundersam och trodde hon hade skickat till
fel person.
Det hade hon inte och då blev jag ställd för jag visste
inte alls hur jag ville att den skulle se ut.

Jag har fått en liten glimt om hur den kan se ut,
men efter sms senare på kvällen så vet jag inte alls.
Jag får väl se det när jag skrivit klart.
Det blir en överraskning.

Från början innan Madeleine hörde av sig till mig så
tänkte hon göra om sin blogg men visste inte hur.
Hon var snäll och tänkte på mig då och samtidigt
för att kanske få lite idéer till sin egen.
Fiffigt Elin!

Ha en bra Trettondag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg design!

Och fiffigt med fjädern som "följ mig med bloglovin".

2010-01-07 @ 00:12:46
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0