Trött men len i ansiktet. :)

Idag gör man inte många knyck,
har fått feber och har ont i hals och huvud.
Torrhostan har jag snart haft i två veckor och
det är inte många timmar man sover om nätterna.

Jag talade om att jag hade varit på ansiktsspa härom
kvällen och det var tydligen några som var intresserad
av det.
De produkter vi använde finns inte att köpa på affär
utan man samlas några stycken och gör det hemma hos
en som bjudit in dig.

Märket på dessa produkter heter Mary Kay och det finns
ganska många sorter: serum, foundation,fukttillförande,mascaror,
lipgloss och läppstift.
Det finns även parfymer, lotioner m.m.
Priset på varorna är ganska dyr, men de är dryga.

Nu har jag avslöjat lite av de varor som finns, är det någon
som känner en person som säljer detta så ordna träffar.
Det är värt att prova även om man inte köper något.
Man får inte vara under 20 år och alkohol ska ej förekomma 
på träffarna.

Ha en bra kväll! 



Kommentarer
Postat av: Emma Lina

sv: och nu har jag lagt in dig också :)

2010-01-28 @ 19:00:10
URL: http://emmaliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0