Bra vecka.

Nu var det ett tag sen man skrev.
Veckan har gått åt till att jobba och Jenny
kom hem en sväng, det var roligt att träffa
henne eftersom hon varit hos sin pappa sen
skolavslutningen.

Igår fick jag ett ryck och åkte till Gävle.
Klev på x-tåget strax efter 08.00 och kom inte hem
förrän vid 18.00.
Var och shoppade först sen ringde jag min farbror och
via honom så ringde min kusin upp.
Han kom och hämtade mig på torget och vi for hem till
honom och fikade.

Träffade hans nya tjej för första gången och hon var jättetrevlig,
hans yngsta dotter fick jag också träffa och hon var pappa upp i dagen.
Vi skrattade och hade allmänt trevligt.

De ska komma upp till Ljusdal i slutet på nästa vecka och då skulle de
komma hit och hälsa på mig med. Kul!
Jag glömde faktiskt mina cigg där så Andreas sa att de skulle ta med dom
och komma hit med dom.

Andreas och jag umgicks jämt när vi var liten och jag hoppas vi
kan återknyta kontakten nu efter allt han har gått igenom.
Nikki verkade också positiv till att vi skulle träffas när de var här i Ljusdal
eller jag åkte till Gävle.
Lyckligt slut på veckan.

Må gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0