Snart fri förkylningen.


Har varit förkyld sen vi kom från stockholm och det är först nu
som den börjar ge med sig.
Har idag en ledig dag, jag har då tagit vara på att tillbringa tiden i
sängen lite mer än vanligt.

Febern har ialla fall gett med sig och det var nog den som var värst.
Fast man ätit alvedon och ipren så har den inte gett med sig förrän nu.
Ska nog orka ta itu med lite saker här hemma idag och ska nog inte
anstränga mig så mycket med att vara utomhus.
Har märkt de 3dgr man jobbat att solen har gjort mig mer orkeslös
och man är totalt utpumpad när man kommit hem.

Jag är i alla fall på bättringsvägen och hoppas det fortsätter så.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0