Snart midsommar.

Då var det söndag och det var ett tag sen jag skrev.
Har inte gjort så mycket denna vecka mer än att jobba.
För en vecka sedan så var Jennys pappa här och hämtade henne,
hon har sommarlov och ska vara där hos honom några veckor.

Måndagen när man vaknade så var det tyst och lugnt.
Det är samma visa varje gång Jenny åker till sin pappa, jag
vet inte vad jag ska göra.
Fanns bara till i två dagar men sen har jag spelat lite musik och börjat
städa.

Har hunnit gjort köket och planterat om lite blommor, som verkligen
behövdes och sen har jag putsat fönster.
I kök och mitt sovrum.
Det är roligt när man börjar se resultat och då rullar det bara på med
allt det andra.

I morgon och fram till torsdag så har jag extrajobb, ska åka med patrull
och städa.
På fredag så är det midsommar och det känns konstigt.
Det har gått så fort allting och värmen har mer eller mindre lyst med
sin frånvaro.
Hoppas på sol och värme till midsommar iallafall.

Må gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0