Äntligen!



Sådär ja, nu ser det ut på det här viset.
Efter att ha hållt på sen den 4e mars med att sluta röka
så har jag lyckats.
Mycket plåster, tuggummi och morötter har gått åt.
Igår tog jag det sista blosset, HURRA för mig!
Försökte idag att ta ett bloss, men fy vad det smakade illa.
Jag känner av nikotinplåster och tuggummi mer nu än jag gjorde 
i början.

50kr om dagen sparar jag på detta sätt och de pengarna ska gå till
semester och kläder+ att Jenny och jag ska ha råd att handla lite kläder
i Östersund oxå.
Hennes klass och fyra föräldrar åker dit på klassresa den 14e maj.
Det blir mycket att göra i 3 dagar då.

Nu har jag förlängt mitt liv med några år och det ska jag njuta av.
Ha det bra och på återseende.


 

Kommentarer
Postat av: Lena

Men Grattis!

Nu behöver inte jag "sällskaps-röka" heller när du är här, en dum vana som jag har skaffat mig och som jag nu ska sluta med!

2010-03-16 @ 00:27:23
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0