Blåsigt och kallt.

Har idag varit med min dotter på skolan.
Det var lugnt tills de började med gympan.
Vilket skrikande på killarna och de klagade på
varann mer eller mindre hela tiden.
Stackars Ulrika.
Det hjälpte inte ens att hon sa till dom att lugna
ner sig.

Efter gympan så gick jag till mina föräldrar,
fy sjutton vad det blåste och snärjde.
Det var ca -4 grader kallt ute och det kändes som
-15 eller mer.
Mamma och jag åkte iväg för att handla och jag säger
bara det att håll i peruken för snart flyger vi...
Det blåste så man knappt ville åka till någon affär.
Hoppas på bättre väder så man kan vistas ute och
kunna gå en långpromenad.

I morgon så ska jag också följa med Jenny på skolan.
Det blir lite stressigt i morgon för det är så mycket som ska
göras.

1. Va med Jenny på skolan ett tag.
2. Till kursledaren jag haft för att skriva på ett papper.
3. Arbetsförmedlingen.
4. Sjukhuset.
5. Hem och göra mat.
6. Tvättstugan.
7. Jobba.

De fyra sista sakerna går in i varann så det blir lite kämpigt
att hinna med.
Tur att man bara ska tvätta upp lite kläder åt Jenny innan fredag då
hon åker till sin pappa och medans maskinerna går så sticker jag
på jobbet.

Nu ska jag ta mig en kopp te och en smörgås.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0