Möten.

Måste berätta att trots de problem som finns så hittar man
en utväg och jag hoppas att det kommer att flyta på.

Har varit lite tufft sen igår och jag har tagit hjälp från personer
som vet hur man ska göra.
Ett möte blev hastigt inbokat idag och det kändes bra när vi var
klara.

Ska ringa en person i morgon för att tala om att jag kan inte
börja praktisera nästa vecka.
Detta som pågår nu är viktigare.
Jag vet att jag skriver i gåtor nu, men det är jag så illa
tvungen att göra för att vi ska må bra.

Jobbade extra på apoteket idag och det kändes bra, eller
det heter ju "Kronans droghandel" numer.
I allafall här.
Ska i morgon följa min dotter till skolan så det blir inte till
att ta sig en sovmorgon.

Det är mitten på veckan i morgon och snart är det fredag igen,
vart tar veckorna vägen?
Det verkar bara finnas måndag- fredag.

Lite av vad som har hänt denna dag.
Ha det gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0