Nästan rökfri.

Det är lördagkväll och jag tittar inte på melodifestivalen.
Tycker att det inte har varit något bra.
Har iallafall varit på sjukhusbesök och läkaren berättade att
jag inte hade någon infektion i kroppen efter cpr-provet.
Lite röd i halsen, men annars var det bra.
Läkaren tyckte att jag skulle sluta röka och det försöker jag
med nu.

Sen i torsdags så har jag haft ett och samma paket cigaretter
och jag kommer att ha kvar i morgon också.
Använder mig av nikotinplåster och det hjälper inte till 100%
men till 98%.
Har inhandlat nyttiga saker att ta till om jag blir röksugen.
Morötter, gurka och massor av tuggummi.

Är utan min dotter denna vecka och jag har då bestämt att
när hon kommer hem så ska jag ha slutat röka.
Håll tummarna på att det ska gå.

Nu ska jag fylla min flaska med vatten så man får rensa
ut kroppen på allt onyttigt man har där.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra beslut av dig att sluta röka, jag önskar dig verkligen lycka till och jag håller tummarna!

Ring om det känns för jävligt så kanske vi kan prata bort röksuget.

(Hoppas den här kommentaren kommer med nu då, jag försökte kommentera flera gånger igår men det kom bara upp en sida med "502 Bad Gateway", tråkigt när det krånglar.)

2010-03-08 @ 08:33:54
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0