Snart ledigt!



Det blev inget besök av Jennys kusin Ingela denna vecka.
Hon hade ringt körskolan och de berättade att en av deras
bilar var krockad och de hade mycket bokningar.

Vi fick lugn och ro, men det är ändå trist att hon inte kom.
Hon är den lugnaste utav alla sina syskon.
De är ju bara 5st, en enda kille.

På fredag blir det väldigt tyst och lugnt här för Jenny åker
till sin pappa på sportlov.
Jag blir själv en hel vecka, tänk vad jag ska sova...
Nej då, ska nog försöka göra lite nytta och ta lite promenader.
Om det passar min syster så ska jag släpa med henne också, hi,hi!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja det borde ju bli nån eller förhoppningsvis några dagar som passar att jag kan hänga med!

2010-03-02 @ 22:54:02
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0