Snart över.



Det här innehåller en cigarett.
Inte underligt att man mår som en kratta.
Jag har i allafall dragit in på rökningen så sen i torsdags förra
veckan så är jag inne på mitt andra paket.
jag knaprar morötter och gurka så det snart pekar ut ur mina
öron. :)

Har tänkt att när denna vecka är slut så ska jag ha slutat helt med
rökningen, funderar även på att besöka gymmet ytterligare en dag
i veckan bara för att gå på rullbandet.
Jag styrketränar en gång i veckan och då räcker det med bandet
en gång i veckan också.
Jag får ju inte sänka blodsockret för fort.



Sä här ser det ut på söndag, inget mer nikotin i lungorna.
Använder mig hellre av plåster och tuggummi.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt! Lycka till!

2010-03-09 @ 18:57:22
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0