Typiskt Karlar!

Det har blivit den 21a mars och det är snart slut på denna månad.
Vart tar dagarna vägen?

I fredags var jag på ett möte som inte alls var trevligt.
Jag ska i stort sett bara tänka på mig själv och sen om någon
i familjen har problem ska jag strunta i.
Har en vecka på mig att ordna detta... Suck!

Enligt en av de jag träffade i fredags sa att det verkade inte så farligt
och att de jag tagit kontakt med för att få hjälp skulle ordna upp
allt det där...?!

Man har nyligen lärt känna en människa som knappt vet hur
situationen är och hon ska lösa allt på en vecka med mig.
Fattar inte hur karljäveln är funtad.

Ursäkta alla gåtor, men det som är på gång är inte så
roligt att uppge, kanske någongång i framtiden.

Till veckan ska det bli fler möten och jag vet ej snart vilken fot
jag ska stå på.
Man vill bara gräva ner sig och inte göra ett förbannade dugg.

Nu ska jag försöka häva huvudvärken och eventuellt göra något
nyttigt.



Denna bild passar just nu för mig.

Ha en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Usch vilken soppa!

Hoppas allt ordnar sig till det bästa!

2010-03-22 @ 10:49:02
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0