Röjning av gamla möbler och skräp.

Det har blivit onsdag och man håller fortfarande på med att
röja.
I söndags dök det upp 4st flyttkarlar som bar upp en massa
möbler som de gav mig.
Det var jättefina och det matchade mitt vardagsrum.

Blev förra veckan tillfrågad om jag ville ha möbler och det bestog av
vardagsrumsbord, köpmandisk, 2 bokhyllssektioner, 2 köksstolar men
det kommer fler, cd-ställ som jag tänker sätta upp på väggen.
En kökslampa fick jag också.
Nu har jag en riktig kökslampa istället för den plastiga lilla vita.

Varför jag fick det var för att en kompis till en av mina systrar och
hennes karl har rensat ur 2 hem till ett och då var det möbler de
tänkte kasta på åkerslund återvinningsstation, men min yngsta syster-
dotter smsade och frågade mig om jag var intresserad och om jag inte
var det så blev jag.

Det ska bli roligt och se sitt slutresultat när man har fått ordning på
alla saker där de ska stå och slängt ut det jag inte vill ha kvar.

Nu ska jag sova. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0