Sommaren snart slut...

Fick ett ryck alldeles nu för att skriva lite grann och samtidigt
så upptäcker man att det har gått ett tag sedan sist.

Det har varit midsommar och jag har avverkat 2 veckor av semestern
från ett städbolag som jag jobbar åt.
I midsomrast så fick jag rycket att åka till min dotters kusiner och
deras föräldrar, det var hur skönt som helst att komma bort
om endast för en helg.
En månad har gått sen dess, drygt.

Semester har man inte mycket av pga att jag jobbar åt det andra
bolaget som jag också är anställd åt.
Behöver vara anställd ett år om man ska få riktig semester och
det blir först nästa år.
Ska då ha en dundersemester.
Undrar hur det kommer att bli?
Är ju inne på den 15e sommaren och jobbar nu så det kommer nog
att kännas konstigt.



Här är dotterns skolavslutning.
Tänk att hon ska upp i 8e klass nu, fy vad tiden går fort!



Jennys kusiner ialla fall 3 av dom. Midsommar.



Den 4e kusinen, lite suddig men det är knäppt med mobilen.
Den 5e och äldsta kusinen hann jag inte träffa, hon stack på
båtresa till åland samma dag.

Det är lite om vad som har hänt denna sommar och det ska
förhoppningsvis komma in lite fler bilder framöver och även
lite mer skrivet.

Ha en fortsatt trevlig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0