Det är vår och snart sommar.

Oj,oj,oj det var länge sen man skrev här.
Jag jobbar fortfarande med extrajobbet jag fick
och även de som jag är anställd på.
Den 1a augusti kommer antagligen extrajobbet
att bli mitt och det tackar man ju inte nej till.

Mycket har hänt, men att ta upp det här och nu
skulle ta väldigt lång tid att skriva om.

Dottern fyllde 14 år i torsdags och hon blev
nöjd med presenten.
Igår var hennes pojkväns familj hit och gratulerade
och även den presenten var välkommen.
Det som återstår att ordna för hennes del
är examenskläder, men efter det så ska nog allt
vara fixat.
Hoppas jag.

Själv försöker man leva för dagen och försöka ta den
som den kommer, men det är inte lätt alla gånger.
Som sagt så jobbar jag och utöver det så ska jag på
några möten innan den sista maj.

Den 24e maj är en speciell dag.
Jag ska få insulinpump.
Från kl: 10 på förmiddagen och ca 4-5 timmar framåt
så kommer jag att vara på sjukhuset och få information
och sätta in nålen som ska vara kopplad med slang till pumpen.
Det är inte långt kvar dit. =)
Mitt liv kommer att förändras, till det bättre.
Jag slipper sticka mig 4 ggr/dag och pumpen kommer att
sköta sig själv mer eller mindre.

Lite info om vad som hänt och kommer att hända.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0