1:a MAJ VÄLKOMMEN!!

En ny månad och fy bubblan! Vad tiden rinner iväg.

Man ser verkligen att det har börjat knoppa på både
träd och buskar.

I morgon blir det Hudiksvalls sjukhus med dottern
som ska göra ett 24-timmars EKG.
Hon får plattor fastsatt vid hjärtat och de är kopplade
till en sk bandspelare som spelar in hennes hjärtslag
under 24 timmar.
Vi får åka hem samma dag och hon ska vara som hon
brukar vara när hon är hemma.
Dagen efter så lämnar vi bara in apparaten på Ljusdals HC,
(hälsocentral).

Man önskar att det kunde vara över, så vardagen kunde
bli som den var innan allt detta.
Vi tar en dag i taget och varje dag tar vi nya tag.

Allt är ju inte negativt, ska ju börja tjäna lite extra pengar
mitt i allt detta.
Ska faktiskt sälja lite hudvårdsprodukter och jag lovar att
dom är helt SUVERÄNA!
Har själv använt dom i säkert 2 år och snacka om skillnad
på huden då och nu....!

Du/ Ni som är intresserad kan gärna få skriva en kort rad
till mig så kan jag vidarebefordra till andra säljare som säljer
uti detta avlånga land om ni inte bor i Ljusdal.

En ny dag och nya tag!
Sov Gott!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0