November 2013

Detta är ju helt sanslöst!!!
 
När man vill in på sin blogg och upptäcker att man har glömt vilken mailadress man använder!!
Så väldigt mycket har ju hänt sen jag var inne sist.
Skulle jag skriva allt så skulle jag nog få sitta i några veckor.
 
Min dotter fortsätter att svimma av och de hittar ingen medicinskt fel, frågan är ju vad tusan det
kan vara?!
Fortsättning av utredning på andra håll undersöks av mig.
Cysta i magen på 5kg hade jag som opererades för drygt 1 år sedan nu, jag mår bra och har ju 
lyckats tappa några kilon förutom cystan. =)
 
En snabb uppdatering blev detta, men nu när jag kan logga in igen så återkommer jag med lite mer
info framöver. God Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0